بر اساس نوع مخاطبان ميتوان ناشران را تقسيم کارت ویزیت كرد. ناشران مخاطبگرا سعي دارند مخاطبان خاص خود را خوب بشنانسد، حفظ كنند و بر شمار آنها بيفزايند. تعيين مخاطب يا مخاطبان مشخص، در عين حال معين كردن ماده و موضوع چاپ تراکت كار نيز هست؛ براي مثال ناشراني كه براي كودكان، زنان، قشرهاي خاصي از جامعه، آسيبمندان، اقليتهاي قومي، فرهنگي، زباني، كتاب منتشر ميكنند، هم مخاطبانشان و هم تا حدود زيادي منابعي چاپ کارت ویزیت كه بايد منتشر كنند برايشان مشخص است.
ناشران عمومي و تخصصينظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی